تحولات منطقه

بخش مراقبت و درمان زخم و کلینیک درمان زخم مبتنی بر فناوری پلاسما، به عنوان بزرگ‌ترین کلینیک درمان زخم کشور، در مرکز آموزشی ـ درمانی الزهرا(س) اصفهان با حضور رییس سازمان انرژی اتمی ایران افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ترین کلینیک درمان زخم کشور در اصفهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بخش مراقبت و درمان زخم و کلینیک تخصصی درمان زخم مبتنی بر فناوری نوین پلاسما، با هدف ارتقای کیفیت خدمات درمانی، تسریع روند بهبود بیماران و بهره‌گیری از روش‌های نوین پزشکی، توسط محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مرکز آموزشی ـ درمانی الزهرا(س) به بهره‌برداری رسید.

در آیین افتتاح این مرکز، جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مدیران مرکز آموزشی ـ درمانی الزهرا(س)، پزشکان متخصص و کادر درمان حضور داشتند. این کلینیک به عنوان بزرگ‌ترین کلینیک درمان زخم کشور، نقش مهمی در ارائه خدمات تخصصی و پیشرفته به بیماران مبتلا به زخم‌های مزمن، دیابتی و مقاوم به درمان ایفا خواهد کرد.

مسوولان این مرکز با اشاره به ظرفیت‌های علمی و درمانی این مرکز، بهره‌گیری از فناوری پلاسما را گامی مؤثر در کاهش عفونت‌ها، تسریع ترمیم بافت و بهبود نتایج درمانی عنوان کردند و ابراز امیدواری کردند که راه‌اندازی این کلینیک، موجب ارتقای سطح خدمات درمان زخم در استان اصفهان و کشور شود.

این کلینیک تخصصی، علاوه بر ارائه خدمات درمانی، به عنوان پایگاهی آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان، پزشکان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز فعالیت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha