تحولات منطقه

مسئول آتش‌نشانی شهرداری جاسک از مراجعه فردی با تورم شدید انگشت به این ایستگاه و خارج‌سازی موفق انگشتر با اقدام سریع نجاتگران خبر داد.

نجات انگشت مصدوم با برش انگشتر در جاسک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس سرماسی مسئول آتش‌نشانی شهرداری جاسک اظهار کرد: فردی که به‌دلیل گیر کردن انگشتر دچار تورم انگشت شده بود، با مراجعه حضوری به واحد آتش‌نشانی بندرجاسک تحت اقدامات ایمن نجاتگران قرار گرفت.

وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی اقدام به برش حلقه انگشتر کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انگشتر را بدون آسیب بیشتر از دست مصدوم خارج کردند.

سرماسی با اشاره به تکرار این‌گونه مراجعات، تأکید کرد: استفاده از حلقه با سایز مناسب و خارج کردن انگشتر هنگام انجام کارهای سنگین می‌تواند از بروز بسیاری از این حوادث پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha