ایگور سرگیف، مهاجم جدید ازبکستانی پرسپولیس پس از پیروزی برابر سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، با اشاره به اینکه بازی سختی بود، تصریح کرد: سپاهان تیم خوبی است و خوشحالم که توانستیم پیروز شویم. با این حال در دقایق پایانی اخراج شدم که اتفاق خوبی برای من نبود.
وی ادامه داد: خوشحالیم امتیازی از دست ندادیم، چرا که ۳ امتیاز مهمی بود. بازی در این آب و هوا خوب نیست اما همه ما جنگجو هستیم و میخواهیم به پیروزی برسیم.
سرگیف که گل دوم پرسپولیس را با پاس اوستون ارونوف هم به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: از او به خاطر اینکه توانستم اولین گلم را برای پرسپولیس بزنم، تشکر کردم. این گل برای من خیلی مهم بود، چون به من اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه کارم در پرسپولیس داد.




نظر شما