تحولات منطقه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از شهرهای موشکی سپاه گفت: ایران با ارتقا موشک‌های بالستیک در همه ابعاد فنی توانسته قدرت بازدارندگی خود را تقویت کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: ایران قدرت بازدارندگی خود را تقویت کرده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان بازدید از شهرهای موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران با ارتقا موشک‌های بالستیک در همه ابعاد فنی توانسته قدرت قدرت بازدارندگی خود را تقویت کند.

وی افزود: برای هرگونه اقدام از سوی دشمنان آماده هستیم؛ همچنین پس از جنگ ۱۲ روزه دکترین نظامی خود را از تدافعی به تهاجمی با اتخاذ سیاست جنگ ناهمگون و پاسخ کوبنده به دشمنان تغییر دادیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha