تحولات منطقه

با توجه به استقبال گسترده نخبگان و اقشار دانشگاهی و همچنین تقاضای دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی، مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا ساعت ۲۴ روز جمعه، ۲۴ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی تا ۲۴ بهمن‌ماه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش وزارت علوم، این فراخوان از روز یکشنبه ۵ بهمن ماه آغاز شده و پیش‌تر قرار بود تا ۱۹ بهمن ادامه یابد، اما اکنون این مهلت تا روز جمعه ۲۴ بهمن ماه تمدید شده است. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و مشاهده اعلام نیاز رشته‌گرایش خود به سامانه مهررضوی به نشانی https://applicant.markazjazb.ir مراجعه کنند.

توصیه می‌شود که متقاضیان از به تعویق انداختن ثبت‌نام تا روزهای پایانی خودداری کنند. بدیهی است مهلت فوق به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha