تحولات منطقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ناراحتیم اما همین جا باید آن را بگذاریم و روی دیدارهای بعدی تمرکز کنیم.

اوسمار:بار اولی نیست که این اتفاقات می افتد/ ناراحتی باید همین جا بماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویه را در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی گفت: ناراحتیم! کار سختی در بازی داشتیم. از شانس های خودمان استفاده نکردیم. می توانستیم به صدر جدول برویم. دفعه اولی نیست که این اتفاق می افتد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به هر حال بازی امروز تمام شده است و با ناراحتی چیزی بر نمی گردد. امتیازات این بازی دیگر بر نمی گردد و ناراحتی هم باید همین جا تمام شود. حواس خود را روی بازی های بعدی باید بگذاریم تا از موقعیت های خودمان بهتر استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha