تحولات منطقه

۲۵ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۵
کد مطلب: ۱۱۳۰۵۶۴

 سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد درباره بازی تیمش مقابل ملوان توضیحاتی داد.

رحمتی: ای کاش تیم خیبر هم وزیر، وکیل و نماینده داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید مهدی رحمتی امروز شنبه ۲۵ بهمن در نشست خبری پس از بازی با ملوان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم دقیقاً در زمانی که خیلی‌ها خوشحال بودند، من و تیمم را ناامید نکرد و مزد تلاش و انسجام تیمیمی‌مان را گرفتیم.

او افزود: ای کاش تیم خیبر هم وزیر وکیل و نماینده داشت تا از حق طبیعی خودمان که حضور هواداران در ورزشگاه خانگیمان است استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز واقعا به حضور هواداران‌مان نیاز داشتیم. ما در اینجا در این شهر فقط آقای عبدی را داریم و به تنهایی زحمت می‌کشد. او بار سنگینی را به دوش می‌کشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha