ما باید حتما در مصرف بنزین صرفهجویی کنیم؛ خودروهای ما استاندارد نیست و مصرف بنزین بالاست؛ ما الان ۱۳۷ میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم. دولت باید اسقاط خودروها را جدی بگیرد.
۲۷ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۲
کد مطلب: ۱۱۳۰۹۵۴
رئیسجمهور: این در حقیقت یک جنگ رسانهای است برای اینکه بخواهند فضا را دنبال کنند که بنزین میخواهد لیتری ۶۰ هزار تومان شود.




نظر شما