تحولات منطقه

۱۵ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۱۱
کد مطلب: ۱۱۳۵۱۷۰

رئیس سازمان زندان ها با بازدید سرزده از دو مرکز نگهداری زندانیان، از تلاش و خدمات کارکنان زندان‌ها در شرایط جنگی و استمرار خدمت‌رسانی به مددجویان قدردانی کرد.

خدمت‌رسانی به مددجویان در روزهای جنگ ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها امروز، امروز به صورت سرزده با حضور در دو مرکز نگهداری زندانیان، ضمن دیدار با کارکنان متعهد این دو مرکز اصلاحی و تربیتی، از تلاش و خدمات آنان در روزهای جنگ تحمیلی تروریست‌های آمریکایی-صهیونی علیه کشورمان تقدیر کرد.

گفتنی است در روزهای جاری و با وجود حملات دشمن به شهرهای کشور، مدیران و کارکنان زندان‌های سراسر کشور، مشغول خدمت‌رسانی به مددجویان و حفظ آرامش این مراکز هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha