تحولات منطقه

وزیر کشور در پیامی ضمن قدردانی از حضور مسئولانه و هوشمندانه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، نوشت: راهیپمایی تهران نشانه عزم راسخ مردم در حفظ استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

وزیر کشور: مردم در روز قدس، عزم راسخ خود را در دفاع از ایران نشان دادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسکندر مومنی امروز جمعه(۲۲ اسفندماه) در پیامی ضمن قدردانی از حضور مسئولانه و هوشمندانه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، آورده است: آنچه امروز در راهیپمایی تهران مشاهده کردم، عزم راسخ مردم در حفظ استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. گزارش‌های دریافتی از سراسر کشور بیانگر حضور پرشورتر و معنادار مردم با بصیرت ایران اسلامی در تمام شهرهای کشور، علی رغم تهدید نظامی خارجی و سرمای هوا بود.

وی تاکید کرد: امروز حضور مسئولان ارشد کشور دوشادوش ملت بزرگ ایران جلوه‌ای از قدرت ایرانیان را به نمایش گذاشت و حضور متفاوت رئیس‌جمهور محترم نیز، تحسین همگان را به دنبال داشت.

وزیر کشور در پیام خود آورده است: دشمنان ایران بجای اصرار بر خطای محاسباتی خود، چشمان خود را بر واقعیات ایران باز کنند.

مومنی این حضور غیرتمندانه را بیعت با رهبر معظم انقلاب و خنثی کننده توطئه دشمنان دانست و در پایان پیام خود نوشت: حتی حمله کور دشمن در نزدیکی مسیر راهیپمایی تهران، خللی در عزم و اراده مردم در صحنه ایجاد نکرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha