تحولات منطقه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، این اعیاد را تبریک گفت.

وزیر بهداشت: مسئولیت‌پذیری کادر سلامت در بحران‌ها ستودنی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از وزارت بهداشت، دکتر محمدرضا ظفرقندی در این پیام با تأکید بر اهمیت همدلی و همبستگی در نظام سلامت، خواستار تداوم حضور فعال و نظارت میدانی مسئولان برای رفع موانع و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم شد.

متن پیام وزیر بهداشت خطاب به روسای دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی به شرح زیر است:

در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت، آرزومندم همزمانی بهار معنویت با آغاز بهار طبیعت و نورزو باستانی ایرانیان، نویدبخش روز و روزگاری بهتر برای مردم عزیز میهن‌مان و مجموعه خدمتگزاران گرامی نظام سلامت باشد.

نظام سلامت کشور در سال ۱۴۰۴ یکی از دشوارترین سال‌های خدمت‌رسانی خود را تجربه کرد؛ وقوع دو جنگ ناجوانمردانه و تحمیلی و حادثه تاسف برانگیز انفجار بندرعباس و رویدادهای غمبار دی‌ماه، آزمون‌هایی سخت و جدی برای نظام سلامت کشورمان بود.

اینک در بحبوحه این روزهای دشوار نیز حضور، مسئولیت‌ پذیری و خدمت‌رسانی شما و همکاران عزیزمان ستودنی و مایه مباهات و شایسته سپاسگزاری است. تاریخ، حماسه حضور و فداکاری‌های کادر سلامت را از یاد نخواهد برد.

این بار نیز به یاری خداوند و بر اساس حس میهن‌دوستی، با همکاری و حضور همه همکاران‌مان، با تمام توان و امکانات در کنار این مردم خوب و نجیب خواهیم ایستاد و یاری‌رسان ایشان خواهیم بود؛ در این مسیر انتظار می‌رود همچون گذشته با حضور فعال، نظارت‌ها و سرکشی‌های میدانی در حوزه تحت مدیریت و بررسی و تحلیل مسائل، ارسال گزارش‌ها به بخش‌های مرتبط در وزارتخانه و اینجانب، زمینه‌های لازم برای رفع مشکلات احتمالی و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر را فراهم آورید.

با آرزوی پیروزی، صلح، آرامش و آبادانی

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha