تحولات منطقه

محمدجواد لاریجانی تاکید کرد که آمریکا باید غرامت حمله به ایران را بپردازد در غیر اینصورت به اندازه این غرامت از ثروتش را نابود می کنیم.

جواد لاریجانی: آمریکا باید یا غرامت بدهد یا به اندازه غرامت ثروتش را نابود می‌کنیم/ این غرامت را از آمریکا می‌گیریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدجواد لاریجانی فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه آمریکا تضمین دهد که دیگر به ایران حمله نمی‌کند کافی نیست. در حال حاضر، هیچ کس در دنیا به قول آمریکا اعتماد ندارد.

او افزود: مهم است که آمریکا باید مسئولیت این تجاوز را تماماً به عهده بگیرد. یعنی همه مسئولیت آن را بر عهده بگیرد که رکن اول آن پرداخت «غرامت» است. ما این غرامت را از آمریکا می گیریم. تا وقتی هم که غرامت را هم ندهد، نباید از تنگه هرمز رد شود.

لاریجانی ادامه داد: ما این استراتژی را که رهبر معظم انقلاب گفتند، دنبال می‌کنیم؛ یعنی ما غرامت می‌گیریم و اگر غرامت را نگرفتیم، به اندازه غرامت از ثروتشان را نابود می‌کنیم.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha