انتخابات

۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
کد خبر: 114638

سرپرست سازمان لیگ برتر با بیان اینکه زمان فینال جام حذفی به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد گفت: اگر برنامه‌ریزی در مسابقات لیگ برتر نداشته باشیم دیگر اسم آن را لیگ نخواهیم گذاشت بلکه دیگ می‌گذاریم.

تاریخ فینال جام حذفی تغییر نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج در حاشیه دیدار استقلال و گهر دورود و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ما قبلا اعلام کرده بودیم که این دیدار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و هواداران نباید به ورزشگاه می آمدند.

وی در پاسخ به این سئوال آیا باشگاه استقلال نامه ای برای اینکه این دیدار با تماشاگر برگزار شود گفت: نه، استقلال نامه ای به ما نداده بود و اگر قرار بود این کار صورت گیرد نامه باید به کمیته انضباطی سازمان لیگ ارجاع می شد تا پس از بررسی نتیجه نهایی اعلام می شد. حدود 60 نفر جلوی درب ورزشگاه بودند و از من خواستند که به ورزشگاه بیایند اما به من آنها گفتم که طبق قانون این دیدار باید بدون تماشاگر برگزار شود.

وی همچنین در خصوص فینال جام حذفی نیز به خبرنگاران گفت: روز 14 اردیبهشت که قبلا نیز اعلام کرده بودیم فینال را برگزار خواهیم کرد اما اینکه مکان آن کجا باشد هنوز تصمیم گیری نشده است و ما روز سه شنبه آینده جلسه ای را با مسئولین دو تیم برگزار خواهیم کرد تا با توافق طرفین ورزشگاه مورد نظر را اعلام کنیم در غیر این صورت باید راهکار دیگری برای آن بیاندیشیم .

تاج در پاسخ به این سئوال که آیا گزینه های اصلی شما ورزشگاههای مشهد، قم و یا شیراز است گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در جلسه سه شنبه حتما به این مسئله خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به این سئوال که مسئولین پرسپولیس نسبت به روز دیدار اعتراض دارند و آیا به خاطر همین اعتراض زمان آن جابجا خواهد شد یا خیر گفت: هنوز کسی اعتراض مکتوبی به ما نداده است اما با توجه به زمانی که ما داریم باید فینال را در روز تعیین شده برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود کاظمی دبیر سازمان لیگ هوای تیم سپاهان را داردگفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من متاسفم که عده ای چنین مسئله ای را عنوان می کنند. برای آقای کاظمی نه سپاهان و پرسپولیس هیچ فرقی با یکدیگر ندارد و او بر اساس قانون کار خود را انجام می دهد.

سرپرست سازمان لیگ تاکید کرد: اگر قاطعیت سازمان لیگ نبود شاید لیگ امسال تا مرداد امسال طول می کشید.

مهدی تاج در پاسخ به این سئوال که آیا نتایج ضعیف تیم های حاضر لیگ قهرمانان ربطی به نتایج تیم ها دارد گفت: به اعتقاد من اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ما امسال با توجه به شرایطی که داشتیم در چند هفته اخیر بازیهایمان فشرده تر شد و نتایج اخیر تیمها را نمی توانیم به مسابقات لیگ برتر ربط دهیم.

تاج ادامه داد: ما تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی که انجام می دهیم بتوانیم با توجه به دیدار های تیم ملی برنامه بازیهای لیگ برتر و جام حذفی را پس از آن اعلام کنیم تا همه بازیها در موعد مقرر برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که لیگمان با جدیت و دقت برگزار شود و طبق برنامه ریزی این کار را انجام می دهیم در غیر این صورت این لیگ نیست، بلکه دیگ می شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.