همین آمریکاییها در جنگ تحمیلی سوم بهجز مردم بیگناه ایران، به تأسیسات زیربنایی که نماد توسعهٔ بومی و درونزای ایران بود حمله کردند؛ آنها به صنایع، پلها و نیروگاههایی که خار چشمشان بود حمله کردند.
۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۰
کد مطلب: ۱۱۴۸۹۳۸
سخنگوی وزارت خارجه: مسئولان آمریکایی بعداز حدود ۷۳ سال اقدام علیه مردم و علیه توسعهٔ ایران دم از دلسوزی برای مردم ایران میزنند.




نظر شما