۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۸
کد مطلب: ۱۱۵۲۱۵۰
امیر قلعهنویی: بازی خوبی کردیم و من فکر میکنم بهترین بازی دور اول بود ولی از نتیجه راضی نیستم. دو توپ روی گل ما آمد و هر دو گل شد. باید زودتر میآمدیم که اجازه ندادند.
امیر قلعهنویی: بازی خوبی کردیم و من فکر میکنم بهترین بازی دور اول بود ولی از نتیجه راضی نیستم. دو توپ روی گل ما آمد و هر دو گل شد. باید زودتر میآمدیم که اجازه ندادند.
نظر شما