تحولات منطقه

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در راستای شفاف‌سازی و پاسخ به پرسش‌های بازنشستگان، جزئیات کمک‌هزینه اولاد مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۵ را اعلام کرد.

اعلام رقم جدید کمک‌هزینه اولاد بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۵
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی در راستای ارتقای شفافیت عملکردی و به‌ منظور پاسخگویی به سئوالات بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با جزئیات و چگونگی اعمال افزایش سالانه مستمری و...، مجموعه پرسش هایی را طراحی و پاسخ داده است.

یکی از سئوالات متداول، مبلغ کمک‌ هزینه اولاد مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۵ است.

کمک‌هزینه اولاد بازنشستگان و ازکارافتادگان غیردولتی و فرزندان بازمانده مشمول غیردولتی معادل ۱۷.۱۹۳.۷۶۵ ریال به ازای هر فرزند است.

برای بازنشستگان و ازکارافتادگان دولتی و فرزندان بازمانده مشمولان دولتی طبق بند ۴ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون بودجه سال جاری، با ۲۰ درصد افزایش مبلغ ۲۰.۶۳۲.۵۱۸ ریال در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر امیری IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    فرزند پسر دانجو شامل میشه
  • ععع IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    لطفا بفرمایید زمان واریزی معوقات فروردین و اردیبهشت چه زمانی است؟
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    پس چرا معیشتی و عائله مندی اضافه نمیکنید
  • جعفری IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    فرق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشسته های دولتی چیست
  • Nader IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام درسال گذشته حق اولاد؛ ,50 درصد اضافه شده یوداماامسال خبری ازاضافه شدن اولادنیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    مشابه کارمندان است ،۱میلیون و۷۰۰ هزارچندرغاز حتی پول یه بسته پوشک بچه. هم نمیشه شرم اوره
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    پس کو اصلا کمک هزینه اولاد واریز نشده چرا
  • ناشناس IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    این نحوه محاسبه برا بچه های دوره دبستان است نه آدم عاقل
  • مریم IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام این کمک هزینه فرزندان بازماندگان که تغییر نکرده جوری میگید60%دادیم که خودتان هم باورتان شده شمافقط20%دادید
  • علی US ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    افزلیشها امسال دریت حسابی اعمال نشده است
  • علی IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    فرق فرزند داشتن دولتی و غیر دولتی چیه؟
  • امیر IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    کاش کمی انصاف در مسولین تأمین اجتماعی بود
  • حمید IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    این عداد و رقم های که اعلام میکنید به تورمی که برای مردم درست شده نمخوره
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    ممنون
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    چه فرقی دارد بچه با بچه!!!
  • بازنشسته IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    پیامبر دست کارمندش را بوسه زده بود. سال ۱۴۰۵ حق اولاد و سایر مزایای بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه نشد.
  • خوزستان IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    چیزی افزایش نیافته
  • رصا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    چه فرقی بین فرزندان دولتی وغیر دولتی هست که مبلغش فرق میکنه