تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملتها از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.
ایران در ستهای اول و دوم با نتایج ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۹ باخت اما در دستهای سوم ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۳ به برتری رسید. در نهایت در ست سوم ژاپن ۱۵-۱۲ به برتری رسید.
شاگردان پیاتزا در ۶ دیدار گذشته خود پنج شکست و یک برد کسب کردهاند و روز یکشنبه ۷ تیر از ساعت ۱۵ به مصاف کوبا خواهند رفت.




نظر شما