وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرداخت مطالبات گندمکاران تا پایان شهریور انجام خواهد شد و اولین و فوری‌ترین کارم تعیین قیمت تصمینی گندم برای سال بعد است.

زمان پرداخت مطالبات گندمکاران / وزیر جهاد کشاورزی: مطالبات گندمکاران تا پایان شهریور پرداخت می‌شود

غلامرضا نوری امروز در زادگاه خود بستان آباد و در جمع نمازگزاران این شهرستان حضور یافت و گفت: پرداخت مطالبات گندمکاران تا پایان شهریور انجام خواهد شد و اولین و فوری‌ترین کارم تعیین قیمت تصمینی گندم برای سال بعد است.

وی انتخاب کابینه توسط رئیس جمهور از دیدگاه‌ها و گروه‌های مختلف و رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس به این تنوع سلیقه و گفتمان در دولت را آغازی بر وفاق، همدلی و همکاری در کشور برای توسعه و آبادی واقعی برشمرد و گفت: به طور قطع اعضای کابینه و همه مسئولان دولتی قدر این وفاق، همدلی و همراهی مجلس و ارکان نظام به ویژه حمایت رهبری از دولت را خواهد دانست.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین با اشاره به برنامه‌های خود در وزارت جهاد کشاورزی گفت: همان طور که در برنامه خود به مجلس هم تأکید کردم محور برنامه‌های جهاد کشاورزی در دوره جدید کشاورز و تولید خواهد بود.

نوری ادامه داد: در دوره جدید حرف و خواسته کشاورز و تولید کننده اصل خواهد بود، با کشاورز و تولیدکننده تقابل نخواهیم کرد بلکه در کنار آنان تولید و کشاورزی را توسعه خواهیم داد.

وی با اشاره به مشکلات منطقه از جمله در زمینه آب شرب تأکید کرد: اقدامات خوبی در زمینه انتقال آب از سد کلقان برای شرب و بهداشت منطقه انجام گرفته است و در دولت جدید نیز برای تکمیل این پروژه و حل مشکل کمبود آب شرب شهرستان تلاش خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.