بر اساس آمار صفحه باشگاه اینتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، طارمی بیشترین لایک‌ها و ویوها را در کمتر از یک هفته از اضافه شدنش به این تیم، به خودش اختصاص داده است.

آنالیز صفحه اینتر در اینستاگرام پس از قرارداد طارمی؛ رکوردشکنی مهدی در فضای مجازی + فیلم

شنبه گذشته بود که مهدی طارمی به صورت رسمی به باشگاه اینتر ایتالیا پیوست تا مهاجم ملی‌پوش ایران پس از درخشش در پورتو، این بار یک ماجراجویی تازه را در سری‌آ آغاز کند.

حضور طارمی در تیم قهرمان سری‌آ، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد سبب افزایش توجه هواداران ایرانی به صفحات باشگاه اینتر در شبکه‌های اجتماعی شد، به طوری که در ۷ روز گذشته، صفحه باشگاه اینتر در اینستاگرام با اضافه شدن بیشتر از گذشته فالوورهای ایرانی، فضای تازه‌ای را تجربه کرد.

علاوه بر رشد فالوورهای صفحه اینتر که نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشت، آمار لایک و ویوهای پست‌های این باشگاه در اینستاگرام هم با توجه به حضور طارمی، افزایش زیادی را شاهد بود.

باشگاه اینتر از شنبه ۲۳ تیر که طارمی به صورت رسمی، قراردادش را با اینتر امضا کرد تا ظهر امروز ۲۹ تیرماه، ۵۴ پست را منتشر کرد که ۲۰ پست با عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به طارمی است. آماری که نشان می‌دهد ۳۷ درصد پست‌های صفحه اینتر در اینستاگرام در ۶ روز گذشته به مهاجم کشورمان اختصاص داشته است. نکته قابل توجه این است که در روز معارفه طارمی (۲۳ تیرماه) ۹ پست اینستاگرامی از طارمی در قالب عکس و ویدئو در صفحه این باشگاه منتشر شده که سبب شد آمارهای لایک و ویوهای صفحه اینتر تکان محکمی بخورد.

آنالیز صفحه اینتر در اینستاگرام پس از قرارداد طارمی؛ رکوردشکنی مهدی در فضای مجازی + فیلم

بر اساس آمار صفحه باشگاه اینتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، طارمی بیشترین لایک‌ها و ویوها را در کمتر از یک هفته از اضافه شدنش که به این تیم می‌گذرد، به خودش اختصاص داده است.

طارمی رکوردار پربازدیدها

بررسی صفحه باشگاه اینتر در اینستاگرام نشان می‌دهد که ۳ ویدئوی پربازدید این صفحه با فاصله چند برابری متعلق به طارمی است. پربازدیدترین ویدئوی در حال حاضر صفحه اینتر، مربوط به بازی دوستانه این تیم برابر لوگانو، نایب قهرمان لیگ سوئیس است، مسابقه‌ای که طارمی در این بازی دو گل از سه گل اینتر را در برتری ۳ بر ۲ این تیم به ثمر رساند و شروع درخشانی در این تیم داشت.این ویدئو تا امروز ۲۹ تیرماه، ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار بار دیده شده است.

دومین ویدئوی پربازدید صفحه باشگاه اینتر مربوط به صحبت کوتاه طارمی با هواداران اینتر است که در روز معارفه این بازیکن منتشر شد و ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار بار تا امروز دیده شده است.

سومین ویدئوی پربازدید صفحه اینتر هم متعلق به کلیپ این باشگاه از قرارداد با طارمی است که ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار بار دیده شده است.

ویوهای ۱۱ و ۸ میلیونی کلیپ‌های طارمی در صفحه اینتر در اینستاگرام در شرایطی است که پیش از حضور طارمی، ویوهای ویدئوهای باشگاه اینتر از ۲ میلیون بازدید بالاتر نمی‌رفت و با حضور این بازیکن ایرانی ویوهای ویدئوها، بیش از ۵ برابر شده است.

لایک‌ها به سمت طارمی

علاوه بر این، مهاجم ملی‌پوش کشورمان، بیشترین لایک را هم در صفحه اینتر در همین مدت حضور کوتاهش متعلق به خودش کرده است. پست ویدئوی معارفه و قرارداد طارمی که در روز شنبه گذشته منتشر شد، بیش از ۸۲۹ هزار لایک خورده و توسط فالوورها پسندیده شده است.

آنالیز صفحه اینتر در اینستاگرام پس از قرارداد طارمی؛ رکوردشکنی مهدی در فضای مجازی + فیلم

همچنین دومین پستی که بیشترین لایک را خورده، باز هم متعلق با طارمی است؛ ویدئوی مربوط به شروع تمریناتش با اینتر که بیش از ۶۸۱ هزار لایک خورده است.

آنالیز صفحه اینتر در اینستاگرام پس از قرارداد طارمی؛ رکوردشکنی مهدی در فضای مجازی + فیلم

سومین پستی که بیشترین لایک را داشته مربوط به تصویری از لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر در مسابقات کوپا آمریکا است که بیش از۶۷۹ هزار بار پسندیده شده است.

آنالیز صفحه اینتر در اینستاگرام پس از قرارداد طارمی؛ رکوردشکنی مهدی در فضای مجازی + فیلم

آنالیز لایک‌های پست‌های باشگاه اینتر در اینستاگرام نشان می‌دهد که حضور طارمی در اینتر، لایک‌های صفحه اینتر هم حداقل ۴ برابر کرده است.

در حالی میانگین لایک پست‌های این صفحه پیش از این حضور طارمی، ۷۰ تا ۸۰ هزار لایک بوده که اکثر پست‌های مربوط به طارمی، بیش از ۳۰۰هزار بار پسندیده شده و این نشان از حضور پررنگ فالوورهای ایرانی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.