عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: مردم به امام خمینی(ره) عشق ورزی می‌کنند و ایشان را احیاگر اسلام و مکتب اهل بیت (ع) می‌دانند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان: خمینی(ره)‌ احیاگر اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است

آیت‌الله عباس کعبی با تاکید بر اینکه هم امام خمینی (ره) مردم را دوست داشتند و هم مردم با ایشان پیوند دوستی و مودت داشتند، اظهار داشت: این دوستی و پیوند عمیق ملت و امام‌(ره)، انقلاب اسلامی را در سطح منطقه مقاومت اسلامی و در سطح جهان امتداد داد.

وی با بیان اینکه امروز امام خمینی (ره) در پنج قاره جهان به عنوان رهبر تمدن‌ساز انسانی بر پایه رهبری الهی شناخته می‌شود، تصریح کرد: ۳۵ سال رهبری تراز امام خامنه‌ای، رهبری امام خمینی را زنده نگهداشت، چرا که راه مقام معظم رهبری همان راه امام (ره)، خط و مکتب امام است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هر سال در سالگرد امام (ره) از امام صحبت می‌کنند، گفت: مردم امام را خیلی دوست دارند و همانطور که می‌بینیم در سی و پنجمین سالگرد ارتحال تاریخی امام، کل کشور و منطقه آماده حضور در دوشنبه حرم امام(ره) بودند و از همه جای جهان آمدند و امام را رهبر تراز عصر غیبت و امتداد تاسی یافته به اهل بیت می‌دانند.

کعبی عنوان کرد: مردم به امام خمینی(ره) عشق‌ورزی می‌کنند و ایشان را  احیاگر اسلام و مکتب اهل بیت (ع) می‌دانند. 

وی به حادثه سنگین شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اشاره کرد و گفت: در این ایام که کشور ما دچار حادثه سنگین شد مردم باید با وحدت و یکپارچگی این ۴۰ روز را تا انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهند و شرکت فراگیری در انتخابات آینده داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان، افزود: باید امتداد دولت شهید جمهور را با حماسه انتخابات، همان گونه که امام و رهبری می‌خواهند شکل دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.