سرمربی هوادار: در کشور ما خیلی مسائل عجیب است. چرا مشهد با این همه امکانات یک تیم در لیگ برتر ندارد؟! زمانی که من در مشهد بودم، مسئولان باعث شدند سهمیه استان از بین برود و سهمیه را به یک آدم نا اهل دادند که تمام بازیکنان را فروخت و پولش را خورد.

سیدمهدی رحمتی: چرا مشهد با این همه امکانات یک تیم در لیگ برتر ندارد؟!

به گزارش قدس‌آنلاین، سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم هوادار تهران در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی درباره نحوه استفاده از VARدر بازی‌های لیگ عنوان کرد: در کشور ما خیلی مسائل عجیب است. اگر بخواهم ابراز ناراحتی کنم باید بگویم چرا مشهد با این همه امکانات یک تیم در لیگ ندارد؟ این همه بازیکن مشهدی داریم و تیمی به نام پدیده بود که این بازیکنان را به فوتبال معرفی می‌کرد امّا آدمی که معلوم نیست از کجا آمده بود، هیچ حمایتی از تیم نکرد. در آن سال مسئولان استانی نیز برای بهبود شرایط اقدامی نکردند. من خیلی تلاش کردم که پدیده در لیگ بماند اما تنها بودم. درباره استاندار وقت پرس‌وجو کردم ظاهراً الان در شرایطی است که دستش به جایی نمی‌رسد.

رحمتی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان وقت باعث از بین رفتن سهمیه استان شدند و سهمیه را به آدمی نااهل دادند که تمام بازیکنان تیم را فروخت و پولش را خورد! متأسفانه وضعیت فوتبال ما هم همین است.

سرمربی تیم هوادار در ابتدای این نشست خبری گفت: از تمام کسانی که شرایط میزبانی را در مشهد فراهم کردند، تشکر می‌کنم. زمین بازی را که دیدم خیلی ناراحت شدم، من خاطره‌هایی زیادی اینجا دارم؛ دو سال بازی کردم و دو سال هم مربی بودم.

وی درباره اتفاقات بازی عنوان کرد: به بازیکنان ذوب‌آهن و بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. تیم حریف کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و می‌دانستیم مقابل آن‌ها کار سختی داریم. به بازیکنانم افتخار می‎کنم که با همه وجود در بازی حاضر شدند. ذوب‌آهن را با توجه به اینکه فقط یک هفته از لیگ گذشته بود، خیلی خوب آنالیز کردیم. اگر در ضدحمله‌ها کمی خودباوری داشتیم، می‌توانستیم از موقعیت‌ها استفاده بهتری داشته باشیم. ما نسبت به بقیه تیم‌ها ۲۰ الی ۲۵ روز عقب‌تر هستیم و باید این روزها را با تقلب رساندن به بازیکنان از لب خط جبران کنم.

سرمربی تیم هوادار گفت: هفته قبل در دقیقه ۸۶ بازی خطایی در محوطه جریمه حریف رخ داد که اگر VAR بود آن اتفاق را پنالتی اعلام کرده بود اما من هیچ اعتراضی نکردم. این گلایه را دارم که وقتی شرایطش را نداریم چرا بازی برگزار می‌کنیم؟ زمانی لیگ را آغاز کنیم که شرایطش را داریم. اگر شروع زودهنگام بازی‌ها به دلیل این است که در مقدماتی جام‌جهانی تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم، ایرادی ندارد ما همه سختی‌ها را به جان می‌خریم و دلخوشیم که تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم و بتوانیم مستقیم به جام‌جهانی برویم.

رحمتی ضمن ابراز رضایت از قضاوت بازی اظهار کرد: داوری عالی بود. هفته‌ قبل هم عالی بود. آقای اکرمی (داور بازی هوادار - خیبر خرم‌آباد) خیلی خوب قضاوت می‌کند و گفتم که امیدوارم من در خصوص صحنه دقیقه ۸۶ اشتباه کرده باشم و شاید اگر VAR وجود داشت به قضاوت عالی او در آن بازی کمک می‌کرد.

تیم فوتبال هوادار در جریان هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه ۲ شهریور در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام مشهد برابر میزبانش ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.