مراسم وداع تهرانی ها با رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش با حضور خیل عظیم جمعیت پایتخت نشینان در خیابان‌ انقلاب تهران آغاز شد.

آغاز مراسم بدرقه شهدای خدمت در تهران / حضور پرشمار مردم در مراسم وداع با «رئیس‌جمهور مغتنم» و همراهان شهیدش

خورشید بامداد دومین روز خرداد در پایتخت ایران در حالی طلوع کرد که تهرانی‌های عزادار فقدان رئیس جمهورشان که حین ماموریت شهید شد، از ساعت ها قبل در مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران، محل برگزاری نماز بر پیکر شهدای خدمت حاضر شده بودند، تا برای آخرین بار به رسم قدردانی با رییس جمهوری وداع کنند که در بیش از هزار روز حضورش در ساختمان پاستور همه اهتمام خود را بکار بست تا به گفته خود گره‌ای از مشکلات مردم بگشاید.

روز گذشته مردم تبریز و قم در پایان آخرین سفر استانی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استقبال وی و همراهان شهیدش سنگ تمام گذاشتند و امروز تهرانی ها از اولین ساعت بامداد سپاه پوشان و با حزن و اندوه از پیکر شهدای دولت سیزدهم استقبال کردند.

پیش از این اعلام شده بود که مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان  ایشان در سانحه هوایی، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.