در این باره از امام صادق (ع) روایت شده است که ایشان بیان داشته اند: هر کس بعد از نماز واجب، تسبیح حضرت فاطمه زهرا (س) را بخواند و پس از اتمام تسبیح فوراً یک مرتبه «لا اله الا الله» بگوید، خداوند متعال او را می آمرزد و مورد بخشش خود قرار خواهد داد و در جایی دیگر می فرمایند: هر کس این تسبیح را بعد از نماز بگوید، پیش از آن که پاهایش را از حالت نماز بگرداند، آمرزیده شود و بهشت بر او واجب گردد و آن شخص بجا آورنده ی این عمل، نزد من از کسی که هر روز هزار رکعت نماز (مستحبی) بگذارد برتر است و آن تسبیح این است که بعد از هر نامز 34 مرتبه الله اکبر؛ 33 مرتبه الحمدالله؛ و 33 مرتبه سبحان الله بگوید.
منابع:
1- قمی. حاشیه مفاتیح الجنان.
2- کریم خانی. ذکرهای آسمانی: 73.




نظر شما