قدس آنلاین- عجب‌شیر: فرمانده انتظامي عجب شير از متلاشي شدن باند تهيه و توزيع موادمخدر و کشف بيش از 4 کيلوگرم ترياک و دستگيري 3 نفر از اعضاي اين باند در اين شهرستان خبرداد.

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عجبشیر متلاشی شد

رضا اصلاني‌فر در گفت‌وگو با قدس آنلاین در عجب‌شیر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني براينکه افرادي بصورت گسترده با يک دستگاه خودروي پژو اقدام به تهيه موادمخدر از نوع ترياک از شهرستان هاي همجوار و توزيع آن در سطح شهرستان مي کنند و با توجه به حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري اعضاي باند در دستور کار پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وي گفت: با تشديد اقدامات اطلاعاتي ماموران مشخص شد يکي از اعضاي باند درصدد خريد مواد مخدر و انتقال آن به شهرستان است که بلافاصله مأموران مبارزه با موادمخدرعجب شير با تشکيل اکيپي مشترک از عوامل انتظامي شهرستان و با هماهنگي قضائي خودروي مورد نظر را در حال انتقال مواد، شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه خودرو حامل بار موادمخدر را در ورودي شهرستان توقيف کرد.

اين مقام انتظامي افزود: با اقدام به موقع ماموران، سرکرده باند به هويت معلوم قبل از هر اقدامي دستگير و در بازرسي دقيق از خودرو، مقدار 4 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود کشف شد.

سرهنگ اصلاني فر گفت: در ادامه ماموران سريعا به محل فعاليت اعضاي باند که قبلاً شناسايي شده بود اعزام و در بازرسي محل 2 نفر ديگر از همدستان وي را دستگير و مقدار 600 گرم ترياک و آلات استعمال و توزين مواد کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان در پايان خاطرنشان کرد: ضمن توقيف خودرو متهمان پس از تشکيل پرونده جهت رسيدگي به مرجع قضايي معرفي شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.