سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن جنایات گروه تروریستی داعش در کشتار 21 تبعه مصری در لیبی، گفت: این جنایات همسو با منافع رژیم صهیونیستی است.

جنایات گروه تروریستی داعش در کشتار 21 مصری همسو با منافع رژیم صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه،«مرضیه افخم» جنایت ضد انسانی گروه تروریستی تکفیری داعش علیه 21 مسیحی قبطی مصری در لیبی را به شدت محکوم کرد و گفت:عاملان این اقدام فجیع ، با تحریک احساسات مذهبـی ، قـومـی و طایـفه ای ، اهداف شومـی را همسـو بـا منـافـع رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به روابط پیروان ادیان بزرگ آسمانی و تخریب مناسبات کشورهای اسلامی دنبال می کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین با ابراز همدردی با بستگان قربانیان و تسلیت به ملت و دولت جمهوری عربی مصر ، هوشیاری عمومی در تمامی سطوح در قبال توطئه ها و اقدامات مشکوک و پیامدهای خطرناک رشد افراط گرایی و تروریسم در منطقه را ضروری و مهم خواند .

گروه تروریستی داعش روز گذشته تصاویری را منتشر کرده است که در آن سر 21 قبطی مصری گروگان در نزد این گروه بریده می‎شود. کارگران ربوده شده که اکثر آن ها را قبطی های استان المنیای مصر تشکیل می دهند، در بخش ساختمان مشغول به فعالیت بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.