قدس آنلاین یزد - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: علاقه و دغدغه والدین در جهت سوق دادن فرزندانشان به سمت معارف دینی مسئولیت مدارس صدرا را افزایش داده است.

علاقه والدین  در جهت سوق دادن فرزندان به سمت معارف دینی مسئولیت مدارس صدرا را افزایش داده است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در جلسه کمیته پشتیبانی مدارس صدرای استان اظهار داشت : حمایت ها و راهنمایی های آموزش و پرورش استان در موفقیت مدارس صدرا بسیار موثر بوده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون وردی مدارس صدرای استان در سال جاری افزود: علیرغم تبلیغات محدود استقبال بسیار خوبی از این مدارس شد و بیش از 958 نفر برای حضور در آزمون این مدارس ثبت نام کردند.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه از این تعداد 495 نفر دختر و 463 نفر پسر بوده اند اظهار داشت: در مجموع 900 نفر شامل 481 دختر و 429 پسر در آزمون شرکت کردند.

وی افزود: از این تعداد و پس از انجام مصاحبه 208 نفر شامل 104دانش آموز پسر و 104 دانش آموز دختر برای سال تحصیلی جدید در این مدارس پذیرفته شده اند.

حسینی کوهستانی با اشاره به حضور خانواده ها در در محل برگزاری آژمون ورودی مدارس تصریح کرد: این حضور و دغدغه والدین بسیار جالب توجه بود که این امر مسئولیت ما بیشتر می کند چرا که خانواده ها به ما اعتماد کرده اند و اگر ما درست پاسخ ندهیم مسئول خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت : علاقه و انگیزه خانواده ها در جهت سوق دادن فرزندانشان به سمتی که در آنجا معارف و آموزه های دینی پررنگ تر است افزایش یافته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از اموزش و پرورش استان انتظار داریم تا آنجا که در سطح استان امکان دارد نسبت به گسترش و رشد این مدارس ما را حمایت نماید.

وی افزود: مدارک تحصیل در این مدارس شایستگی دانش آموزان است و اینکه بتوانند در آزمون ورودی و مصاحبه موفق باشند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.