پیشنهاد سردبیر

قدس انلاین - رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: حدود ۳۷۶ نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه در حوزه های سرتاسر ایران مشغول به تدریس می باشند و حدود بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان ممتاز این دانشگاه پس از اخذ مدرک در قوه قضاییه مشغول به کار هشتند که اکثرا در سمت قاضی می باشند و حتی یک تخلف هم تا به حال از آن‌ها گزارش نشده است.

آمار خروجی های دانشگاه علوم اسلامی رضوی منحصر به فرد است!

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام محمد باقر فرزانه، رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی درباره فعالیت های این دانشگاه بیان داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سطوح چهارگانه حوزه علمیه و همچنین 26 رشته دانشگاهی از جمله، ادبیات، فقه، تاریخ و غیره به فعالیت مشغول است.

وی با اشاره به شیوه ی آموزشی منحصر به فرد این دانشگاه افزود: در مقطع کارشناسی عموم دانشگاه‌های دیگر در سراسر کشور 130 واحد برای دانشجویان در نظر گرفته می شود، اما در این دانشگاه دانشجویان 250 واحد درسی را می‌گذرانند. از این رو در آزمون و مصاحبه ی ورودی تنها افراد دارای استعداد علمی پذیرش می شوند.

حجت‌الاسلام فرزانه ضمن اشاره به رتبه نخست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بین دانشگاه‌های کل کشور در حوزه علوم اسلامی و انسانی بیان داشت: این دانشگاه دارای 4 مجله علمی-پژوهشی با موضوعات حقوق کیفری، فقه مدنی، علوم قرآنی و فلسفه و یک مجله علمی-ترویجی در حوزه مسایل سیاسی می باشد.

رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی درباره خروجی های این دانشگاه از تاسیس آن تا کنون اظهار داشت: حدود 376 نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه در حوزه های سرتاسر ایران مشغول به تدریس می باشند و حدود بیش از 300 نفر از دانشجویان ممتاز این دانشگاه پس از اخذ مدرک در قوه قضاییه مشغول به کار هشتند که اکثرا در سمت قاضی می باشند و حتی یک تخلف هم تا به حال از آن‌ها گزارش نشده است. علاوه بر این 282 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عنوان اعضای هیات علمی در دانشگاه های کشور مشغول به تدریس می باشند که این آمار در نوع خود منحصر به فرد می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.