فعالان گروه «پیشرفت» با راه‌‌اندازی کمپینی از مدیران گوگل و یوتیوب خواستند تا پیشنهاد اسرائیل را برای حذف ویدئوهای سرکوب مقاومت مردم فلسطین و جنایات این رژیم علیه مردم این سرزمین نپذیرند.

کمپین جهانی برای عدم همکاری گوگل و یوتیوب با اسرائیل
به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، فعالان سازمان مردم‌نهاد «پیشرفت» با راه‌اندازی کمپینی خواستار عدم همکاری گوگل و یوتیوب با اسرائیل برای سانسور جنایات این رژیم شدند.

در این کمپین از حامیان فلسطین در سراسر جهان به ویژه آمریکا خواسته شده است تا مدیران گوگل و یوتیوب را به رد پیشنهاد "زیپی هوتوولی" معاون وزیر امورخارجه اسرائیل برای حذف فیلم‌های سرکوب فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی تشویق کنند.

آنان تأکید کردند حذف فیلم‌هایی که در آن خشونت و جنایت اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به نمایش درآمده است، مصداق بارز مبارزه علیه آزادی بیان است.

فعالان این کمپین با اشاره اصل "آزادی بیان" در قانون اساسی آمریکا، بی‌احترامی نتانیاهو به اوباما و مردم ایالت متحده طی سخنرانی در کنگره آمریکا و درخواست این رژیم برای حذف این گونه فیلم‌ها را نشان‌دهنده صف‌آرایی اسرائیل علیه قانون اساسی ایالات متحده دانستند.
 
امضاءکنندگان این طومار ضمن اشاره به عدم انعکاس جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان در بیشتر رسانه‌های جهان، فیلم‌های مستند از سرکوب‌گری رژیم صهیونیستی در گوگل و یوتیوب را کمک به اطلاع‌رسانی صحیح از بحران در سرزمین‌های اشغالی دانستند.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    خیلی خوبه