قدس آنلاین – یزد : مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حضور مردم است که به حکومت دینی استحکام می بخشد لذا باید در برنامه های بزرگداشت ۹ دی این موضوع مورد توجه قرار گیرد

نقش و حضور مردم در استحکام کشور باید در برنامه های بزرگداشت یوم الله ۹ دی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 گفت: ما در حماسه 9 دی از امام معصوم بی بهره بودیم اما با حضور مردم و عنایات خداوند متعال و رهنمودهای رهبری موفق به خلق حماسه عظیمی در تاریخ کشور شدیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه استحکام پایه های حکومت ناشی از مددهای الهی و حضور مردم است اظهار داشت: حضور مردم است که به حکومت دینی استحکام می بخشد لذا باید در برنامه های بزرگداشت 9 دی این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

حسینی کوهستانی با اشاره  به در پیش بودن انتخایات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: باید از طریق برنامه های بزرگداشت یوم الله 9 دی نقش مردم را در امور مختلف کشور به خصوص در عرصه انتخابات به آنها یادآور شویم.

وی با اشاره به پیشرفت روز افزون فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی افزود: باید با تولید محتوا مناسب از این فضاها نیز در جهت بزرگداشت یوم الله 9 دی بهره برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.