پیشنهاد سردبیر

معاون فروش و بازاريابي گروه خودروسازي سايپا گفت: ما براي خروج ۵۰ هزار دستگاه خودرو فرسوده تا پايان امسال، با استفاده از تسهيلات كم بهره برنامه ريزي کرده ايم.

برنامه سایپا برای خروج ۵۰هزار خودروي فرسوده از رده
به گزارش قدس آنلاین، رضا تقي‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينكه پيش از اين نرخ تسهيلات براي خروج خودروهاي فرسوده 19.5 درصد اعلام شده بود افزود: قرار شد تسهيلات اعطايي به دارندگان خودروهاي فرسوده با نرخ 18 درصد محاسبه شود.
وي با تاكيد بر تسريع در خروج خودروهاي فرسوده از چرخه حمل و نقل گفت: باتوجه به تردد بيش از 4 ميليون و 300 هزار دستگاه خودرو فرسوده در كشور ، شرط خروج اين خودروها از چرخه حمل و نقل علاوه بر حمايت جدي دولت، همراهي همه ارگانها و دستگاههاي مرتبط، لازم است هزينه هاي بهره برداري و نگهداري اين خودروها شامل نرخ بيمه ها، عوارض و انواع خدمات افزايش يابد.
تقي زاده با اشاره به از رده خارج كردن 2 هزار دستگاه خودرو فرسوده از ابتداي سال تاكنون افزود: در مرحله دوم طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده كه اخيرا اغاز شده است هزار نفر ثبت نام كردند كه با ادامه اين روند پيش بيني مي شود تا پايان سال حدود 15 هزار دستگاه خودرو فرسوده از رده خارج شود .
وي گفت: نرخ گواهي اسقاط هر دستگاه خودرو فرسوده 2.5 ميليون تومان است كه با توجه به نرخ غير رسمي در بازار، نرخ سايپا 300 هزار تومان بالاتر است.
تقي زاده افزود: 620 نمايندگي سايپا در سطح كشور اماده اجراي طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده با خودروهاي نو است.
وي گفت: تندر90، پارس تندر، برليانس، رنوساندرو و زامياد به خودروهاي قبلي شامل پرايد(111، 121) پرايد وانت و تيبا صندوق دار و تيبا 2 اضافه شده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.