۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 337461

قدس آنلاین – رها واعظی: مایکروسافت قصد دارد که آفیس ۳۶۵ گوشی های هوشمند را به خودروها متصل کند.

آفیس ۳۶۵ در پشت فرمان خودروها

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مایکروسافت اولین همکاری خود را برای ورود به دنیای خودروهای هوشمند اعلام کرد.

مایکروسافت قصد دارد که امکان استفاده از آفیس 365 را در خودروهای هوشمند برای رانندگان فرآهم آورد. این برنامه، امکان دسترسی رانندگان به تمامی خدمات آفیس 365 و تکنولوژی ابری را در حین حرکت فرآهم می کند.

رانندگان خودرو با دسترسی هوشمند به برنامه ی آفیس 365 می توانند کارهای مهم خود را بدون هیچ ریسک خطر آفرینی در حین رانندگی انجام دهند.

از جمله ی خدمات آفیس 365 برای رانندگان، آگاهی از جلسات برنامه ریزی شده، شنیدن ایمیل ها و پاسخ به آن ها، امکان برقراری کنفرانس تلفنی بدون نیاز به وارد کردن دستی شماره ها و رمز های عبور، مدیریت یکپارچه ی رویداد ها و وظایف در طول روز و سایر موارد مشابه می باشد.

مایکروسافت همچنین امکان برقراری تماس ویدیویی اسکایپ را برای رانندگان در حین پارک خودرو و یا حرکت هوشمند و خودکار خودرو برای راننده فرآهم کرده است.

این سیستم همچنین امکان نمایش برنامه های آب و هوایی و به روز رسانی آن را دارد و از جدید ترین نسخه ی آفیس 365 استفاده می کند.

با افزایش خودروهای خودراننده و هوشمند، رانندگان در حین حرکت، زمان بیش تری برای رسیدگی به کارهای خود دارند و مایکروسافت با ادغام برنامه ی آفیس در سیستم خودروهای هوشمند، خدمات بیش تری را به آن ها ارائه می دهد.

انتقال قدرت نرم افزار آفیس 365 به خودروهای هوشمند، باعث افزایش بهره وری و توسعه ی کسب و کار می شود و به کاربران اجازه می دهد که ساعات رانندگی پویا تری داشته باشند و به علاوه از شرایط ایمن هنگام حضور خود در خودرو مطمئن تر باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.