۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
کد خبر: 353057

قدس آنلاین / رها واعظی: Visa، سیستمی هوشمند برای خودروها می باشد و امکان پرداخت هزینه های سوخت و پارکینگ را بدون نیاز به توقف اتومبیل، فرآهم می کند.

پرداخت هوشمند همراه با سیستم Visa در خودروها

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Honda و ParkWhiz با همکاری یکیگر، سیستم پرداخت هوشمند Visa را در اتومبیل ایجاد کرده اند و آن را در کنگره ی جهانی موبایل به نمایش گذاشتند.

این سیستم پرداخت هوشمند خودرو، راننده را به پرداخت سریع برای هزینه هایی مانند هزینه ی پارکینگ و سوخت، بدون نیاز به توقف و تنها با یک کلیک، یاری خواهد کرد.

سیستم پرداخت هوشمند خودرو با استفاده از یکپارچه سازی چندین نرم افزار در خودروی هوندا ایجاد شده است و برنامه یی برای تشخیص زمان کم سوخت شدن خودرو و هدایت آن به سمت نزدیک ترین پمپ بنزین دارد.

این نرم افزار قادر به برنامه ریزی و تنظیم عملکرد اتومبیل در زمان کم سوخت شدن و در نهایت پرداخت هوشمند هزینه ی سوخت می باشد.

از این سیستم پرداخت هوشمند خودرو می توان برای پرداخت هر خریدی، از آب و نوشابه گرفته تا سایر نیازهای روزمره استفاده کرد.

این سیستم هوشمند دارای نرم افزاری است که به راننده کمک می کند تا نزدیک ترین جای پارک را در خارج از پارکینگ پیدا کند و برای پارک کردن آسان تر به راننده یاری برساند.

این سیستم هوشمند، پس از پارک خودرو و توقف، قادر است زمان توقف شما را نشان دهد و مبلغی را که باید توسط شما برای پارک کردن خودرو در آن مکان پرداخت شود، محاسبه کند.

Visa به راننده این اطمینان را می دهد که مدت زمان پارک خودرو و میزان مبلغ پرداختی را به طور دقیق محاسبه کند و مانع جریمه شدن رانندگان به دلیل عدم پرداخت هزینه ی پارکینگ های سطح شهر شود.

سیستم هوشمند Visa در حال حاضر در مرحله ی آزمایشی می باشد و صفحه نمایش آن برای پرداخت در خودرو لمسی است.

سال گذشته، سیستم هوشمند Visa برای پرداخت در رستوران ها از داخل خودرو راه اندازی شده بود.

کمپانی سازنده ی این سیستم هوشمند اعلام کرده است که در حال توسعه ی برنامه ی پرداخت هوشمند Visa و ایجاد امکان پرداخت با NFC و ابزارهای پوشیدنی هوشمند می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.