قدس آنلاین یزد - فرماندار شهرستان یزد با اشاره به انصراف تاكنون شش دوطلب نمايندگي دهمين دروه مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، گفت: تعداد نهایی داوطلبان این حوزه انتخابیه تاكنون ۳۵ نفر است.

تعداد نهایی داوطلبان حوزه انتخابیه یزد واشکذر تاكنون  ۳۵ نفر است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد،محمود شاکری شمسی" با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت : ایجاد زمینه مشارکت عمومی اقشار و احزاب مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

وي برگزاری انتخابات را مانور اقتدار نظام اسلامی ایران دانست و افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران تبلور عینی و اراده و خواست مردم در تعیین سرنوشت آینده نظام و انقلاب اسلامی است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات یزد با اشاره به برگزاری 32 انتخابات در طول عمر انقلاب اسلامی ایران، گفت: از ابتدا تاکنون مشارکت اقشار مختلف جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه انتخابات بیش از 60 درصد بوده است.

وی با اشاره به تجهیز 33 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر به دستگاه‌هاي احراز هویت،‌ افزود: 333 شعبه اخذ رای براي هفتم اسفند ماه امسال در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک ایجاد شده ‌که از این تعداد 297 شعبه در سطح شهر یزد و 17 شعبه ویژه روستاهاست.

شاکری شمسی خاطرنشان ساخت : از تعداد شعب سطح شهرستان یزد 278 شعبه ثابت و 19 شعبه سیار است و چهار شعبه اخذ رای نيز مربوط به اقلیت‌های مذهبي است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات با بیان این که 41 داوطلب مجلس در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر تایید صلاحیت شدند،افزود: "محمد حسین فرهمند نیا"،‌ "مهدی سلطانی گرد فرامرزی"، "حمید ابهجی"،‌ "محمدرضا خاکی"‌، "مهدی وزینی افضلی"‌ و "حمیدرضا خلیلیان" از جمله داوطلبان مجلس در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر بودند که از ادامه حضور در این دوره انتخابات انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد در پايان تصریح کرد: با انصراف شش نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر،‌ تعداد داوطلبان مجلس در این حوزه انتخابیه به 35 نفر کاهش یافت.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.