۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: 366964

به زودی، صاحبان ساعت های هوشمند فعلی اپل، مایل به ارتقای دستگاه خود خواهند شد.

اپل واچ ۲ نازک تر را در ماه ژوئن خواهید دید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از BGR، شایعه ی تازه یی که در خصوص محصولات اپل بر سر زبان ها افتاده است، به ارتقای ساعت مچی هوشمند این کمپانی و نازک تر شدن آن مربوط می شود.

براساس گزارش های تحلیلگران و کارشناسان مرتبط به تکنولوژی های اپل، این کمپانی قرار است اپل واچ 2 را در تابستان سال جاری راه اندازی کند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی از این محصول ارتقا یافته اعلام نشده است.

براساس گزارش های غیر رسمی منتشر شده، ساعت هوشمند مچی اپل واچ 2 قرار است 20 تا 40 درصد نازک تر از مدل فعلی باشد. براساس پیش بینی های صورت گرفته توسط کارشناسان، این تغییر باعث خواهد شد که کاربران اولین نسل این ساعت های هوشمند، نمونه ی قبلی خود را خاموش کنند و به سراغ نمونه ی جدید آن بروند.

این تغییر همچنین باعث می شود که کاربران برای جایگزین کردن ساعت های مچی هوشمند با گوشی های هوشمندشان، رغبت بیش تری پیدا کنند.

در حال حاضر چشم ها به سوی اپل است و همه منتظر هستند که تغییرات کاربردی جدید غیر از کاهش ضخامت را در اپل واچ 2 ببینند.

براساس نتایج حاصل از نظر سنجی در بین بیش از دو هزار و 578 دارنده ی اپل واچ اولیه، بیش از 60 درصد افراد بدون هیچ گونه توجه به تغییرات جزیی و با توجه به ویژگی نازک تر شدن این ساعت، حاضر به ارتقای ساعت هوشمند خود به نسخه ی 2.0 هستند، حتی پیش از آن که نمونه ی فیزیکی آن را مشاهده کنند.

این بررسی همچنین نشان داد که بزرگ ترین مانع برای خرید ساعت هوشمند اپل، قیمت بالای آن می باشد. به همین منظور هزینه های مربوط به ساعت هوشمند اپل از ماه گذشته رو به کاهش است.

البته به نظر می رسد که نسخه ی جدید ساعت هوشمند اپل با ساختار قیمت گذاری فعلی عرضه شود.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.