قدس آنلاین – یزد: استاندار يزد گفت : شركت مخابرات استان يزد ، در سال هاي گذشته درمجموع كارنامه درخشاني داشته و عملكرد اين شركت موجب رضايت وزير فناوري واطلاعات بوده است .

عملكرد درخشان شركت مخابرات استان  یزد مايه مباهات است

به گزارش قدس آنلاین از یزد، به مناسبت هفته ارتباطات ، نشست و ديدار صميمانه مدير عامل و مديران ستادي شركت مخابرات استان  با استاندار يزد، با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، مشاور استاندار و مدير روابط عمومي استاندار، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداري يزد و مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان  در سالن زنده ياد حميديا استانداري  برگزار شد.

"سيد محمد ميرمحمدي" استاندار يزد در اين نشست اظهار داشت : با تلاش مجدانه شركت مخابرات استان،  شاهد پيشرفت خوبي در زمينه IT  و ICT  در استان بوده ايم.

وي در خصوص ضريب نفوذ تلفن ثابت در سال هاي گذشته ، عنوان كرد : يكي از مزاياي تلفن همراه ، به سهولت در دسترس قرار داشتن آن است، در حالي كه مزاياي استفاده از تلفن تلفن ثابت علاوه بر كيفيت ارتباطي بهتر آن، بسيار بيشتر است. بنابر اين لازم است در رابطه با فراگير شدن هرچه بيشتر فرهنگ استفاده از تلفن ثابت از ارزشهاي افزوده تلفن ثابت كار و توجه بيشتري شود.

ميرمحمدي با اشاره به رشد شتابان حوزه فناوري اطلاعات، خاطر نشان ساخت : يكي از ثمرات اين پيشرفت را در بحث انتخابات و سفر رياست جمهوري در استان شاهد بوديم كه از نظر سرعت عمل و دقت نظر بسيار خوب انجام شد .

وي با اشاره به سامانه 111 و پاسخگويي مردمي در سفر رياست جمهوري به استان ، گفت: گرفتن پيام شبانه روزي مردم در اين سامانه با سرعت و بدون اشغالي خطوط، از مصداق هاي ديگر قابليت هاي بالاي شبكه مخابرات استان دانست .

ميرمحمدي يكي از راهكارهاي تحقق شعار امسال سازمان جهاني مخابرات با عنوان سال كارآفريني ICT به منظور تاثير اجتماعي را ثروت آفريني از طريق ارسال پيام هاي موثر در گروه‌هاي مجازي و كسب درآمد از اين طريق عنوان كرد .

ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد : بتوانيم با  ايجاد ارتباطات صحيح ، صميمانه و هم افزا در استان زمينه خدمت رساني بهتر به مردم را فراهم سازيم .

در ابتداي اين نشست وزيري كردستاني مدير كل فناوري اطلاعات استان، مقوم مدير عامل شركت مخابرات استان و فداكار مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداري يزد نيز گزارشي را از وضعيت و برنامه هاي ارتباطي و مخابراتي استان ارايه كرد.

گفتنی است در پایان این نشست دکتر افلاطونیان مدیر یکی از شرکتهای تولید کننده بردهای مخابراتی از تلاش و همت شرکت مخابرات استان یزد تشکر کرد و عملکرد این شرکت را در راستای اقتصاد مقاومتی در بخش ICT ستود.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.