فیلم سینمایی «آآآآدت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در دانشگاه صنعتی شریف تهران ظهر دیروز نمایش داده شد.

فیلم «آآآآدت نمی‌کنیم» در دانشگاه صنعتی شریف اکران شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، دراین مراسم که با استقبال دانشجویان مواجه شد، پس از اکران فیلم، جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردان و دیگر عوامل فیلم برگزار و به سوالات دانشجویان و حضار پاسخ داده شد.

از حواشی این مراسم می‌توان به مکالمه تلفنی ساره بیات با دانشجویان به صورت عمومی اشاره کرد که پس از عذرخواهی بابت عدم حضور در دانشگاه به دلیل مشغله کاری، دانشجویان دانشگاه شریف را افتخار ایران زمین خطاب کرد و گفت حضور گرمشان در این مراسمها باعث پیشرفت هنر این مرز و بوم می‌شود.

«آآآآدت نمی‌کنیم» از جمله فیلمهایی است که در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره سی و چهارم فیلم فجر پذیرفته شده بود. این فیلم سینمایی دومین ساخته ابراهیم ابراهیمیان پس از فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت» در مقام کارگردان است.

در خلاصه داستان «آآآآدت نمی‌کنیم» آمده است وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست.

این اکران خصوصی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل تهران وگروه سینما پردیس شریف با حضور ابراهیم ابراهیمیان کارگردان، سارا سلطانی نویسنده،کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس و دیگر عوامل این فیلم برگزار شد.

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی، حدیث میرامینی، پانته‌آ پناهی‌ها، شیرین یزدان‌بخش، نقی سیف جمالی، رویا حسینی، مهدخت مولایی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.