احد جاودانی با اشاره به انتشار فراخوان در سه بخش اصلی و دو بخش ویژه افزود: قبل از فراخوان، جلسات مختلفی با صاحبان امر، نهادهای مرتبط انجام و اتاق فکر با همکاری افراد صاحبنظر در خصوص نحوه تنظیم فراخوان، بررسی آثار و اهدای جوایز باهدف گسترش فرهنگ منور و کمال آفرین رضوی تشکیل گردید.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم از فراخوان جشنواره اظهار داشت: فراخوان در بین مسافران نوروزی از طریق کمپهای هلالاحمر، در بین حوزههای علمیه در بخش حدیث رضوی از طریق خانههای هلال و مراکز مختلف فرهنگی مساجد و در بین ۴۰۰ هزار دانشآموز در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق آموزش و پرورش توزیع شد.
دبیرشورای فرهنگ عمومی مازندران اضافه نمود: تغییرات یازدهمین دوره جشنواره نامهای به امام رضا )ع) در شکل فراخوان، محتوای احادیث و سبک زندگی در راستای شعار امسال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» ویژه و خاص است.
جاودانی همچنین از توزیع ۲۰ هزار فراخوان در بین معتکفین خبر داد و یادآور شد: در این دوره همکاری ویژهای با روابط عمومی، سرپرستی و معاونت سازمان تبلیغات آستان قدس رضوی، سازمان ارتباطات کشور، نمایندگی و معاونت امور خارجه برای بهتر برگزار شدن جشنواره صورت گرفت.
نظر شما