قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با تاکید بر تهیه چارت تفصیلی شهرداری تبریز، گفت: با تکمیل جزئیات این موضوع، مقدمات ساماندهی وضعیت خدمتی ۲۵۰۰ نفر از نیروهای شهرداری تبریز فراهم خواهد شد.

سامان‌دهی وضعیت خدمتی ۲۵۰۰ نیروی شهرداری تبریز/ تهیه چارت تفصیلی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در جمع کارشناسان معاونت‌های برنامه‌ریزی و اداری و مالی اظهار داشت: چارت سازمانی شهرداری تبریز پس از یک سلسله مکاتبات و هماهنگی‌ها با وزارت کشور، تصویب و اخیراً ابلاغ شده است؛ با این حال، تاثیرگذاری این چارت، نیازمند تهیه چارت تفصیلی است.

وی با تاکید بر اینکه جزئیات تصویب و اجرای چارت جدید سازمانی باید ظرف دو ماه آینده تکمیل شود، گفت: هم‌اکنون حدود 2 هزار و 500 نفر از نیروهای شهرداری تبریز فاقد پست سازمانی هستند و طی قراردادهای مختلفی فعالیت دارند که متاسفانه این عامل در طی سالیان متمادی، باعث کم‌انگیزگی بخشی از کارکنان شهرداری شده و روحیه خدمتی این بخش را کمرنگ کرده است.

شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: امروز شهرداری‌ها از کارکردهای محدود و سنتی عبور کرده و با پی‌ریزی حرکت‌های گسترده فرهنگی و اجتماعی، وارد دوره جدیدی از فعالیت‌های خود شده‌اند.

نجفی با تاکید بر اینکه مجموعه این عوامل، ایجاب می‌کند که ساختار شهرداری به سمت چابک‌سازی حرکت کند، متذکر شد: با تکمیل چارت سازمانی، این وضعیت سامان‌دهی شده و شاهد افزایش انگیزه خدمتی و روحیه کاری کارکنان و همچنین ارتقای کیفیت و بهره‌وری در خروجی اقدامات خواهیم بود.

شهردار تبریز ادامه داد: با بررسی جزئیات چارت و نهایی شدن آن، شاهد تعریف پست سازمانی برای حدود 2 هزار و 500 نفر از نیروهای شهرداری خواهیم بود، که این امر، در متناسب‌سازی ساختار سازمانی با نیازهای روز مدیریتی و تقویت سیستم، قطعاً تاثیرگذار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.