قدس آنلاین- یزد : فرمانده انتظامی شهرستان یزدگفت : دو نفر با معرفی خود به عنوان مامور تعزیرات، مقداری طلا از یکی از طلافروشی های سطح شهر یزد سرقت کردند.

سرقت از طلافروشی تحت عنوان مامور تعزیرات دریزد

به گزارش قد س آنلاین از یزد ، سرهنگ "منوچهر نصیری" اظهارداشت : با اعلام خبر وقوع سرقت مقداری طلا از یکی از طلافروشی های سطح شهر توسط مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

 وی افزود: ماموران پس از حضور در محل و بررسی میدانی و تحقیقات اولیه پی بردند دو نفر جوان حدودا 25 ساله با معرفی خود به عنوان مامور تعزیرات حکومتی استان به مغازه طلافروشی  وارد شدند.

سرهنگ نصیری تصریح کرد: نفرات با بیان اینکه صاحب مغازه در کار خرید و فروش طلای سرقتی است اقدام به جمع آوری مقادیری طلای موجود در ویترین مغازه کرده و پس از پائین کشیدن کرکره با استفاده از موتورسیکلت شاگرد مغازه  از محل متواری شدند، تلاش جهت شناسایی و دستگیری این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه سارقان با ارائه کارت شناسایی به شاگرد مغازه  وارد مغازه شده بودند از شهروندان، کسبه و بازاریان خواست؛ از افرادی که خود را وابسته به ارگان ها و ادارات دولتی معرفی می کنند کارت شناسایی معتبر درخواست  کنند و موارد مشکوک را سریعا با 110 در میان بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.