قدس آنلاین- تبریز: سیزدهمین جلسه کارگروه ویژه تدوین برنامه های تبریز ۲۰۱۸ به ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی واعضای کارگروه در محل معاونت فرهنگی واجتماعی برگزار شد.

کارگروه شهرداری تبریز به عنوان فعالترین کارگروه در پیگیری برنامه های تبریز ۲۰۱۸

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، دراین جلسه با ارائه گزارشی از روند جلسات کارگروه ویژه شهرداری گفت: در شورای سیاستگذاری تبریز 2018 مسئولیت کمیته تبلیغات و امور بین الملل به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری سپرده شده که در درون مجموعه با تشکیل 8 کمیته تخصصی و برگزاری 13 جلسه کمیته، در این راستا قدم برداشته ایم.

وی، ادامه داد: در حال حاضر، در حال جمع بندی موارد هستیم وبعد از ماه مبارک رمضان طی برگزاری اردوی جهادی برای اعضای کارگروه وکمیته ها، برنامه های ارائه شده  توسط کمیته های هشتگانه به صورت برنامه ای محکم و متقن، تدوین خواهد شد.

رئیس  کارگروه ویژه تدوین برنامه های  سال 2018 شهرداری تبریز، افزود: برنامه های تدوین شده کمیته های این کارگروه درجلسه ای مشترک با شهردار محترم تبریزبه تصویب وتصمیم گیری نهایی خواهند رسید.

همچنین در این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی استان ضمن تقدیرازاهتمام جدی  کارگروه تدوین برنامه های تبریز 2018 شهرداری تبریز در برگزاری منظم جلسات و پیگیری برنامه ها، کارگروه شهرداری تبریز را به عنوان فعالترین کارگروهها در بین ادارات استانی معرفی کرد.

مرتضی ابدار، همچنین، بر لزوم تعامل با شهرداری تبریز در حوزه‌های مرتبط کاری به‌منظورایجاد آمادگی برای تبریز 2018 تأکید و تصریح کرد: در تلاش خواهیم بود با برگزاری آموزش‌های تخصصی با همکاری شهرداری تبریز و تشکل‌های مردم‌نهاد، تمامی افرادی که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به حوزه گردشگری ارتباط دارند، آمادگی لازم برای پذیرایی از گردشگران را به‌دست بیاورند.

وی افزود: دبیرخانه مستقل "تبریز 2018" بعد از ماه مبارک رمضان در محل خانه تاریخی حیدرزاده، با همکاری نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط آغاز به کار خواهد کرد و نمایندگان دستگاه‌ها به‌صورت فعال و در سایه هم‌افزایی و ارتباط نزدیک با مخاطبان برای راهبری امور در راستای تبریز 2018 گام بر خواهند داشت.

گفتنی است: در این  جلسه، کمیته تخصصی خدمات شهری برنامه های نهایی خود را برای تدوین برنامه های جامع تبریز 2018 شهرداری ارائه داد و اعضای کارگروه نیز نکته نظرات خود را در خصوص این برنامه ها اعلام داشتند و با تصویب اعضا  مقرر گردیدد  کمیته ای، تخصصی تحت عناوین فضای سبز و فنآوری اطلاعات به کمیته های  تخصصی هشتگانه اضافه گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.