قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، از ثبت نام بیش از ۳هزار نفر از شهروندان، در برنامه های اوقات فراغت فرهنگ سرای الغدیر خبر داد.

ثبت نام بیش از ۳ هزار شهروند در فرهنگ سرای الغدیر جهت شرکت در برنامه های اوقات فراغت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، ضمن تشریح برنامه های اوقات فراغت شهروندان، گفت: نظر به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برگزاری جشنواره تابستانی محلات تبریز وغنی سازی اوقات فراغت شهروندان تبریزی در دستورکار این معاونت قرار گرفته است.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در این برنامه ها گفت:  بیش از 3 هزار شهروند در 143 رشته در گروههای سنی مختلف و از طبقات بانوان، جوانان، نوجوانان و کودکان در این فرهنگسرا  ثبت نام کرده اند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، در مورد زمان آغاز این برنامه ها نیز، اذعان داشت: افتتاحیه این جشنواره، 5شنبه، دهم تیرماه جاری، با حضور شهردار محترم تبریز، تعدادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهروندان عزیز برگزار می شود.

سعید مطلبی با اعلام این خبر افزود : در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ، برگزاری جشنواره تابستانی محلات تبریز و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان تبریزی ، بیش از 3 هزار شهروند در 143 رشته در گروههای سنی مختلف بانوان ، جوانان ، نوجوانان و کودکان در این فرهنگسرا  ثبت نام کرده اند  که افتتاحیه این برنامه ها روز 5 شنبه 10 تیرماه از ساعت 10 صبح با حضور دکتر نجفی شهردار محترم کلانشهر تبریز ، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز و با دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر و حضور پرشور شهروندان در این فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.