انتخابات

قدس آنلاین-اراک:  دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید براینکه این امر که آمریکا حزب‌الله را دشمن تلقی کند به این معناست که حزب‌الله خاری بر چشم آمریکاست، بیان داشت: عزت با مقاومت حاصل می‌شود و امروزه به حمدالله مقاومت ما به سرزمین‌مان عزت بخشیده است.

عزت با مقاومت حاصل می‌شود

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: پایه و اساس برنامه‌های اساسی جمهوری اسلامی در مقابله با استکبار جهانی، اعتماد به نیروی داخلی و تکیه بر زایش درونی ملت است و اعتماد به توان داخلی، استعدادها، هوشمندی و توانمندی‌ها پایه و اساس اقتصاد مقاومتی است.

 

آیت‌الله محسن اراکی در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس اظهار داشت: حضور حماسی و دشمن‌شکن امروز مردم در روز قدس و آنچه بار دیگر به عنوان یک حماسه رقم خورد، نتیجه اتحاد امت اسلام و همراهی ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: ایران در طول تاریخ پر افتخار خود از رهبری علمای بزرگی همچون شیخ طوسی، شیخ انصاری و در عصر معاصر نیز رهبری حضرت روح الله(ره) بهره برده و در مسیر هدایت آن‌ها به سمت اسلام ناب محمدی حرکت کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: اگر جامعه‌ای همچون جوامع منحط غربی سست‌گرا و پست‌گرا شود، سلاطین پست بر آن جوامع مسلط می‌شوند که نتیجه آن انحطاط، زوال و نابودی است که در کشورهای منحط غربی شاهد این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی خواستار مقاومت اسلامی و پایداری است چراکه رژیم خونخوار و منحوس صهیونسیتی به‌دنبال تصرف حجاز و مراکز اصلی جهان اسلام از طریق دوستی با سران برخی کشورهای اسلامی همچون آل‌سعود است که البته همین خیانت و همراهی آل‌سعود با رژیم صهیونیستی خیانت به جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: اگر آن روز که انگلیس بر فلسطین سلطه یافت و تشکیل حکومت غاصب اسرائیل را به‌وجود آورد، جامعه اسلامی منسجمی داشتیم که برای حفظ خاک، مرز، زندگی و شرف و ناموس مقاومت می‌کرد امروز دست دشمنان شرور از جوامع اسلامی کوتاه می‌شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: تکیه به دشمن و اعتماد به آنان برای حل شدن مشکلات و بازشدن گره‌های اقتصادی اشتباه بزرگی است و هرگز نباید تصور کنیم در سایه همراهی با دشمنان گره مشکلات باز می‌شود، چراکه دشمن نه تنها گره ای از مشکلات ما باز نمی‌کند بلکه گره‌ای کور بر مشکلات ما می‌افزایند.

آیت‌الله اراکی اضافه کرد: پرورش استعدادهای درونی و برانگیختن ظرفیت‌های داخلی پایه دیگری از اقتصاد مقاومتی به‌شمار می‌رود و این درحالیست که امروز بعضی از مسئولان کشور می‌گویند برای رونق گرفتن اقتصاد باید تقاضای مصرف تحریک شود ولی اقتصاد مقاومتی به‌معنای افزایش رونق و تولید و نه مصرف‌گرایی است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به تلاش آمریکا بری مقابله با جبهه مقاومت گفت: هدف آمریکا و صهیونیسم با در برگرفتن جوامع اطراف کشورمان، ویران‌سازی زیرساخت‌های ارزشی جوامع اسلامی و ایجاد جنگ‌های پی‌درپی برای تسلط بر جامعه اسلامی ایران است، دولت استکبار همچون غده‌سرطانی در قلب جوامع اسلامی شکل یافته و درنظر دارد جوامع اسلام را به خطر بیندازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.