تحولات منطقه

قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برندسازی برای تبریز ضرورت اولیه و اصلی برای تبدیل این شهر به مقصد گردشگری در بین شهرهای اسلامی می باشد.

   برند سازی ضرورت اولیه تبدیل تبریز به مقصد گردشگری اسلامی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بهروز خاماچی در اولین کارگاه بین المللی برند، توسعه گردشگری و هتلداری اسلامی گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت های گردشگری بر ای جذب گردشگر هرچند امر ضروری و بدیهی است اما در کنار آن توجه به برند سازی مقوله ای مهم می باشد

خاماچی افزود: تبریز با تاریخ پر احتشام گذشته و با دارا بودن دهها و صدها اثر تاریخی قطعا می تواند مقصد مهمی برای گردشگران از کشورهای اسلامی و سایر کشورهای دنیا باشد.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تاریخ تبریز اظهار داشت: تبریز یادگاران متفاوتی از دوره های مختلف تاریخی داشته است و در این راستا باید به سمتی حرکت کنیم که این یادگاران تاریخی را به مردم تبریز، کشور و جهانیان بشناسانیم.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساختهای گردشگری در تبریز افزود: حمایت های شورا و شهرداری از احداث مجموعه های گردشگری و هتل در شهر همواره وجود داشته است و در این راستا توجه و احیای بافت های تاریخی تبریز، حفاظت از خانه های تاریخی شهر، حمایت از سرمایه گذارانی که در حوزه گردشگری و احداث مجموعه های گردشگری و هتل فعالیت می نمایند در سرلوحه فعالیت های مدیریت شهری قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.