انتخاب چهاردهم

استاندار تهران گفت: به برکت توجه خداوند، عنایات ائمه اطهار (ع) و نوادگان آنان، دقت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حفظ وحدت از سوی مردم در نظامی که زیر سایه تحریم و تهدید قرار دارد، امنیت کامل برقرار است.

آنچه ما را از سایر ادیان و فرق دینی متمایز می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، سید حسین هاشمی در مراسم افتتاحیه بزرگداشت دهه کرامت در استان تهران که عصر روز گذشته (14 مرداد ماه) در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبد العظیم الحسنی(ع) برگزار شد، گفت: آنچه ما را از سایر ادیان و فرق دینی متمایز می کند، فرهنگ شیعه علوی است که توفیق درک ولایت و پیروی از ائمه طاهرین(ع) را برای ما حاصل کرده است.

 

وی بیان کرد: به برکت توجه خداوند، عنایات ائمه اطهار (ع) و نوادگان واجب التکریم آنان، دقت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حفظ وحدت از سوی مردم در نظامی که زیر سایه تحریم و تهدید قرار دارد، امنیت کامل برقرار است.


استاندار تهران با اشاره به اینکه  تربیت دینی از دوران خردسالی، زمینه ساز یک جامعه دینی و متعهد می شود، اظهار کرد: زندگی آرام مردم با هر تفکر سیاسی در کنار یکدیگر از ضروریات یک جامعه علوی است که امید است به  حرمت حضرت معصومه(س) بتوانیم سایه یکدلی و  همبستگی را در کشور بیشتر کنیم.

 

بنابراین گزارش، در این مراسم به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) خادمان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) جمع خوانی کرده و پرچم ضریح ایشان در حرم عبدالعظیم(ع) به اهتزاز درآمد.

 

شایان ذکر است، از یکم ذی القعده، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا(ع) دریازدهم ذی القعده دهه کرامت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.