۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: 998382

رئیس جمهور منتخب گفت: در این انتخابات وعده دروغ ندادم و حرفی نزدم که فردا نتوانم به آن عمل کنم.

پزشکیان: در این انتخابات وعده دروغ ندادم

به گزارش قدس آنلاین ، مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم لحظاتی پیش به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی وارد حرم مطهر امام خمینی (ره) شد.

بر اساس این گزارش، پس از آئین تجدید میثاق، مراسم استقبال مردمی و گردهمایی تقدیر از فعالان ستادی پزشکیان در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

علی عبدالعلی زاده رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در جمع هواداران رییس جمهور منتخب مردمی اظهار داشت: ستاد انتخاباتی مرکزی و ستاد استانی در این برنامه حضور دارند. به تمام اعضای ستادهای انتخاباتی که سربازان آقای پزشکیان در فرایند انتخابات بودند، انتخابات ایشان به عنوان رییس جمهور را تبریک می گویند.

وی عنوان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت عرایض خود را با عرض تبریک و تهنیت به دکتر پزشکیان خاتمه می دهم.

مردم ایران قهرمانان این عرصه هستند و خواهند ماند

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت های یازدهم و دوازدهم عصر امروز (شنبه) در جمع هواداران مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب در حرم مطهر امام (ره) اظهار داشت: دو هفته پیش اعلام کردم شنبه آقای پزشکیان را رییس جمهور پزشکیان خواهیم خواند. با تلاش و کوشش شما مردم و اعضای ستاد دکتر، ما امروز رییس جمهور پزشکیان داریم.

وی عنوان کرد: آقای پزشکیان از امروز رییس جمهور همه مردم ایران است. دکتر پزشکیان نماینده همه کسانی است که به ایشان رای دادند یا به رقیب ایشان رأی دادند و کسانی که اصلاً رأی ندادند هستند تا درخواست ها و مطالبات آنها را دنبال کنند.

وزیر امور خارجه دولت های یازدهم و دوازدهم تصریح کرد: این سیل عظیم مردم که سیل خروشان تغییر را شروع کردند ان شاء الله تا به نتیجه رساندن همراه رییس جمهور پزشکیان خواهند بود.

ظریف افزود: ما وام دار آن جوانی هستیم که پدر ۱۲۰ ساله خود را به دوش کشید تا رای دهد. مردم ایران قهرمانان این عرصه هستند و خواهند ماند. درود بر مردم ایران و درود بر پزشکیان.

در این انتخابات وعده دروغ ندادم و حرفی نزدم که فردا نتوانم به آن عمل کنم

مسعود پزشکیان نهمین رییس جمهور منتخب مردم پس از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) در جمع مردم و هواداران خود اظهار داشت: برادران و خواهران از همه شما با تمام وجود تشکر می کنم. واقعاً لطف کردید که حضور پیدا کردید و شور و شوق آفریدید و ما را شرمنده خود کردید.‌واقها شرمنده شما هستیم.

وی عنوان کرد: در این انتخابات وعده دروغ ندادم و حرفی نزدم که فردا نتوانم به آن عمل کنم و بعد مشخص شود دروغ گفتم. سالهاست بعد از انقلاب پشت تریبون وعده می دهیم و به آن عمل نمی کنیم. این بزرگترین مشکلی است که مردم با ما دارند.

رییس جمهور منتخب مردم خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که رای ها درست خوانده شد و برای آن مهم ابتدا باید از مقام رهبری تشکر کنیم که اگر ایشان نبود بعید می دانم به این راحتی اسم ما از صندوق بیرون می آمد.

پزشکیان تصریح کرد: چون ماه محرم نزدیک است یکی از علل اصلی عاشورا را برای شما بگویم. یکی از علل اصلی عاشورا این بود که عده ای وعده دادند امام حسین بیاید و وقتی رفت به وعده های داده شده خود عمل نکردند. امام حسین نشسته بود گفتند بیا، وقتی امد امام حسین و ۷۲ نیرویش را تنها گذاشتند و آنچنان عاشورا خلق شد و ۱۴۰۰ سال است که خون ایشان جریان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.