انتخابات

قدس آنلاین- یزد : مدیر گروه سلامت در حوادث و بلایا استان از کاهش ۱۳ درصدی تلفات ترافیکی دورن شهری و برون شهری استان در سه ماهه نخست سالجاری در مقاسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد

  تلفات ترافیکی درون شهری و برون شهری یزد ۱۳درصد کاهش داشته است

به گزاش قدس آنلاین از یزد،حسن جان فدا در این خصوص اظهارداشت: با نصب دوربین های نظارتی و کنترل سرعت در برخی از شهرستانهای استان و مسیرهای مواصلاتی، بر اساس آمار رسمی سازمان پزشکی قانونی، آمار فوت شدگان تلفات ترافیکی درون شهری استان در بهار سال 95 نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، حدود40 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین با اشاره  به کاهش 13 درصدی تلفات دورن شهری و برون شهری استان در سه ماهه نخست سال 95،گفت: این امر رابطه مستقیم با نصب دوربین های ثبت سرعت و نظارتی دارد.

مدیر گروه سلامت در حوادث و بلایا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 100 دوربین ثبت سرعت و نظارتی در سطح شهر یزد نصب گردیده است از مشارکت مردم شریف و بزرگوار استان در کاهش حوادث فوتی ترافیکی تجلیل کرد.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک و اقدامات ترویجی و تشویقی، همایش تجلیل از موتورسواران قانونمند در تاریخ دهم شهریور ماه با همکاری معاونت ترافیک شهرداری یزد، انجمن یاس( یاوران ارتقای سلامت)، پلیس، دانشگاه علوم پزشکی یزد و... برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.