انتخابات

پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای اروپایی در حالت «چارلی» قرار گرفتند که بالاترین سطح امنیتی در پایگاه‌های نظامی این کشور است.

پایگاه‌های آمریکا در اروپا به حال آماده باش درآمدند

به گزارش قدس آنلاین پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای اروپایی تا آخر هفته در حالت آماده باش قرار گرفتند. گفته می‌شود حالت «چارلی» اعلام شده در این پایگاه‌ها، بالاترین سطح امنیتی برای پایگاه‌های نظامی آمریکاست.

سطح تهدید چارلی زمانی اعمال می‌شود که حادثه‌ای رخ می‌دهد یا اطلاعاتی دریافت می‌شود که نشان می‌دهد نوعی اقدام تروریستی یا هدف‌گیری علیه کارکنان یا تاسیسات محتمل است.

مرکز فرماندهی اروپای ایالات متحده در اشتوتگارت آلمان هشداری صادر کرد که سطح تهدید حفاظت از نیرو را تا اطلاع ثانوی به وضعیت امنیتی چارلی افزایش داد.

همچنین دستورالعمل‌های مشابهی برای دیگر پایگاه‌ها در آلمان از جمله رامشتاین و راینلند صادر شده است. در پایگاه‌های واقع در رومانی، بلغارستان و ایتالیا نیز چنین وضعیتی حاکم شده است.

پایگاه هوایی آویانو در ایتالیا نیز سطح امنیتی خود را به سطح چارلی افزایش داد و سایر تاسیسات در ایتالیا اقدامات امنیتی را تشدید کردند.

در بیانیه صادر شده از سوی پایگاه‌های آمریکایی آمده است که افراد نظامی باید هرگونه فعالیت مشکوک را گزارش دهند، توصیه های وزارت امور خارجه را زیر نظر داشته باشند و اقدامات احتیاطی را برای به حداقل رساندن خطرات شخصی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.