انتخابات

قدس آنلاین - ایلام: با حضور مسئولان سازمان صنایع کوچک و مسئولان محلی، شرکت کولاک غرب بعنوان واحد نمونه صنعتی استان ایلام معرفی شد.

شرکت کولاک غرب واحد نمونه صنعتی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مشاور و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در این آیین با بیان اینکه رویکرد و اولویت اصلی دولت تدبیر و امید رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی کشور است، گفت: مهمترین ماموریت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کمک به رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی است.

محمد لطفی معز با اشاره به اینکه به دنبال تاکید مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، واحدهای صنعتی و تولیدی کشور شناسایی شده که قرار است با کمک تسهیلات دولت دوباره فعال و وارد چرخه تولید شوند، اظهارداشت: با توجه به جمعیت ایلام سرمایه گذاری مناسبی در زمینه احداث شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

وی با تأکید بر رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استان، خاطرنشان ساخت: رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی این استان کمک بزرگی به اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی است که با توجه به رویکرد دولت تا پایان امسال این موضوع محقق خواهد شد.

گفتنی است در پایان این آیین لوح واحد نمونه صنعتی و تولیدی استان ایلام توسط مشاور و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و فرماندار چرداول به مدیر عامل شرکت کولاک غرب اهدا شد.

شرکت کولاک غرب تولید کننده نوشیدنی های آب معدنی و نوشابه با برند پرسیکا در ناحیه صنعتی شباب شهرستان چرداول قرار دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.