"دونالد ترامپ" علی‌رغم اظهارات رئیس‌جمهور مکزیک درباره اینکه این کشور هزینه ساختن دیوار مرزی با آمریکا را نمی‌دهد، گفت که مکزیکی‌ها این کار را خواهند کرد.

مردم مکزیک هزینه دیوار را می‌دهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه اظهارات درباره ساختن دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک که دونالد ترامپ وعده‌ آن را داده، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر تاکید کرده که مکزیکی‌ها بهای ساخت این دیوار مرزی را پرداخت خواهند کرد.

دونالد ترامپ در ادامه مبارزات انتخاباتی خود شب گذشته در لوئیزیانا، سخنرانی کرد و یکی از محورهای اصلی سخنرانی‌اش را به موضوع «ایجاد دیوار بزرگ مرزی» در مرز این کشور و مکزیک اختصاص داد.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بارها در مبارزات انتخاباتی خود قول داده برای مقابله با «مهاجران غیرقانونی»، این دیوار را می‌سازد؛ دیواری که به گفته او مکزیک بهای ساختش را خواهد پرداخت.

در همین راستا، ترامپ دعوت رئیس‌جمهور مکزیک را برای سفر به مکزیکوسیتی و گفتگو درباره مسائلی از قبیل موضوع مهاجران و روابط دو کشور پذیرفت؛ دعوتی که نامزد جمهوریخواه برخلاف رقیب دموکراتش آن را پذیرفت.

رئیس‌جمهور مکزیک در اظهاراتی تاکید کرده که مکزیک بهای ساخت دیوار مرزی با آمریکا را پرداخت نخواهد کرد.

دونالد ترامپ این سخنان ارشدترین مقام مکزیکی را پس از بازگشته به آمریکا و سخنرانی در لوئیزیانا داده و به حامیانش گفت: «به من اعتقاد داشته باشید. آنها(مکزیکی‌ها) بهای دیوار بزرگ مرزی را پرداخت خواهند کرد».

او تصریح کرد: «مردم مکزیک و رهبری آن بسیار خوب هستند اما آنها خودشان نمی‌دانند که بهای دیوار را پرداخت خواهند کرد. 100 درصد آنها بهای دیوار را خواهند داد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.