انتخاب چهاردهم

قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی:با بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی به سمت کوی پلیس شهرکرد، کاربری زمین‌های کشاورزی اطراف این محدوده به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند و شهروندان مراقب باشند تا در دام افراد سودجو نیفتند.

پیشرفت 40 درصدی عملیات بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی به کوی پلیس

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، شهردار شهرکرد گفت: طول این مسیر چهار خطه به طول 360 متر و با عرض ۴۰ متر است که امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی را به کوی پلیس متصل می‌کند.

نورالله غلامیان دهکردی افزود: برای بازگشایی این محور و اجرای عملیات عمرانی و تملک آن به اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال نیاز می باشد.

وی هدف از بازگشایی این محور را دسترسی آسان و ایمن ساکنان کوی پلیس به معابر اصلی و خارج شدن از بن بست، روان‌سازی ترافیک و ارائه خدمات سریع‌تر آتش‌نشانی و امور شهری عنوان کرد.

غلامیان دهکردی گفت: با بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی به سمت کوی پلیس شهرکرد، کاربری زمین‌های کشاورزی اطراف این محدوده به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند و شهروندان مراقب باشند تا در دام افراد سودجو نیفتند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد، سال‌ها به‌عنوان یکی از خواسته‌های اصلی مردم این شهر بود که فاز نخست این طرح تا میدان معلم عملیاتی شد و هم‌اکنون عملیات عمرانی این طرح تا کوی پلیس اجرایی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.